duminică, 22 ianuarie 2012

Nu am cont de facebook! Greu de crezut,insa nu mi-am facut cont de facebook ca toata lumea. ‎''Daca nu ai cont de Facebook, nu existi''asta am auzit de curand,asa ca eu nu exist.:) Facebook creeaza profile ale unor utilizatori care nu si-au facut cont pe reteaua de socializare, afirma Comisariatul Irlandez pentru Protectia Datelor (IDPC). Comisariatul afirma ca utilizatorii retelei de socializare sunt incurajati sa furnizeze informatii personale despre cei care nu au cont (nume, numere de telefon, adrese de email), pe care Facebook le foloseste ulterior pentru a crea "profile in umbra" ale acelor oameni, scrie dailymail.co.uk. Reteaua de socializare, care are 800 de milioane de utilizatori, a negat informatiile si a respins acuzatiile conform carora urmareste informatii despre persoanele care nu au cont pe site. Afirmatiile la adresa Facebook au fost facute intr-o plangere a unui student in varsta de 24 de ani, care a cerut companiei sa ii furnizeze date personale pe care le detinea, desi el le stersese din profilul de pe site. Max Schrems a primit un CD cu toate informatiile, inclusiv date despre cererile de prietenie si mesaje pe care acesta le stersese. In plangerea sa la Comisariatul Irlandez pentru Protectia Datelor, tanarul afirma ca informatiile au fost stranse "fara avertizare sau cerere a consimtamantului" si pot fi "rusinoase si intimidante, putand contine opinii politice, credinte religioase sau orientarea sexuala". Daca se va dovedi ca reteaua de socializare pastreaza date in mod ilegal, va fi obligata sa se supuna legii sau va fi amendata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu